tisdag 30 oktober 2012


Hej!

Internet dött hela dagen idag!! Hade inget att göra på datorn förutom att få redigera tidigare bilder från fieldträffen som var för nån vecka sen. 


Underbara lilla Ida <3


Casper


Lova


Fixa


Längst upp Ida sen Fixa och Lova


Min älskade lilla lapp tuss.. Misa<3


Om jag kommer in på den gymnasium skolan jag vill gå på ska hon få följa med<33


Lite växter


Sen var det ju så att för ett par dagar sen så fyllde min lilla Dvärgsvädurs kille Hugo 1 år!! 
Firade de med ett stort frukt och grönsaks fat som han fick kalasa på med sin tjej. 


Har fått frågan flera gånger om Hugo är en leksak eller en riktig kanin och jag kan intyga om att han är så levande man kan bli ;) 
Sen för er som lyckats missa detta och som jag tror är anledningen till att vissa tror att han inte är riktig eller inte ser levande ut så är han Rex pälsad. Han är mycket härligare och mjukare att klappa en de normalpälsade kaninerna och så ser han fräckare ut. 

Ha de bra!
Foto: Elina Ryberg

1 kommentar: