fredag 9 november 2012

Hej

Ska försöka fixa det problemet med att man inte kan se bilder från mobilen till min blogg.. 
Men aja.. Blir lite mer fisk bilder nu då! Var på Herkules zoo efter frisören, på Herkules fanns det verkligen mycket fina fiskar och speciellt platy som jag verkligen älskar!! 
Köpte en sten/prydnad till akvariet istället för den stora krukan. Sen blev det 5 platys och två stycken gula molly fiksar som jag gillar :-) 


Före
Efter.. Gillar mer den grott stenen, den tar inte så mkt plats som den stora krukan även om krukan va fin :-)
Syns kanske inte men på baksidan av stenen så är de som en stenbacke eller nått
Platyfiskarna ger verkligen härliga färger till akvariet! 

sten

Gul molly fisk.. Vet inte om man ska säga Black molly åt den eller inte? Men iaf en riktig Black molly ser ni i bakgrunden under den gula!

Nu blir de Platy bilder! 

Det fanns en en speciell platy variant som jag tog två av som hade lång ryggfena 

Platy finns i många fina fäger! :-) 

Jag gillar den platyns färg mkt! Ser ni den röda platyn i bakgrunden ville bara säga snabbt att de är den äldsta platyn i mitt akvarium :-) 

Stor hona som också hade lång ryggfena!


Funkar bra att lägga ut mat när man vill ha fram dom 


Gul och svart Molly fiskar igen! 

Mina tre svarta Black Molly

Tycker att denna bilden är härlig med alla gul/orange fiskar 

Slut på bilder då
Foto: Elina Ryberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar