lördag 1 december 2012

Hej!!

Denna veckan har jag haft min praktik på min gamla skola (Rörö skola). Jag var i klassrummet där klass 4,5 och 6 är. Både Linn och Nellie går där. Adventsmorgon firades på fredagsmorgonen och då tågade dom fram och så blev de sång och sen fika. 
Tidigare i veckan höll jag i bild och gymnastik lektionen med. 

Sry Linn men de blir du som får vara med

På bildlektionen så blev de något som jag själv tycker är mycket roligt och de är prickmålning. Tavlan är de jag som målade i 8an som jag hade med mig som exempel. Men dom fick ju såklart göra något enklare som ett äpple eller något liknande :-) 

Fredagen på adventsmorgon..
Ville tagit mer foton och lagt upp men alla lärare tjatade och klagade om att man ska ha föräldranrnas  tillstånd för att få använda en bil.. fyy

De var de jag hade att säga i detta inlägget
Foto: Elina Ryberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar