fredag 11 januari 2013

Hej hej!

Var ett tag sen senast men det finns inte så mycket att skriva om nu för tiden då jag inte vill gå ut och fota eller något.. Aja här är lite av vad jag har gjort nu de sista..

Jag sitter och redigerar gamla bilder.. Här är en på Wilmas kanin och bilden är tagen från sommaren 2012!
         Före-Efter

En till av alla miljoner bilder jag fixade till! Den finaste kvällen någonsin var det den sommaren 

Ööh jaa.. Under jullovet så satt jag mycket och spelade på min sims familj.. En av de udda händelserna var att när han stjärnskådade så kom en stor rymdsten och mosade han och jag kan säga att han dog.. Men en av hans hundar upplivade han eller tiggde för limannen.. 
Linns favorit bild på nicki minaj fick ta upp den plattsen som blev över x)
Orkar inte spela sims just nu så jag funderar på att börja köra bf3 igen eller nått liknande.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar