lördag 13 april 2013

Hej!

Har varit i Polen med klass 9G, 9C och min klass 9H! Kom hem på fredagen och hade knappt sovit något så var as trött och orkade nästan inte göra något. Har lovat massa folk nu att de ska få bilderna från Polen men det är sjukt mycket bilder som ska fixas och jag vet inte om jag kommer få klart de nu i helgen. Alla bilder kom huller om buller och allt var kaos i de albumet och jag vet inte hur de kunde bli så. De tar flera timmar att fixa de bilderna så hoppas att ni som väntar på bilderna kommer förstå!

Ida fick valpar i torsdags och de blev tre levade och en som tråkigt nog gick bort. Två tikar och en hane och alla är bruna med lite vitt på sig! Runda o goa är de alla tre.. Kommer bli mysigt då de blivit några veckor då man kan leka med dom och ta ut dom! Kommer bli bildbomb de åtta veckorna framöver!!
Kan inte se skillnad på dem än så skriver inte så mycket.. 

Nästa helg ska jag åka och lämna Doorbell till Teddytassens kaningård för att hon ska paras! Jag hoppas verkligen att jag får Spöket laban som är Vit blåögd för sist jag hade den kombinationen så blev de underbara ungar och de hade verkligen vart kul med tanke på att jag vill behålla en unge av denna kullen! :) 
















Hane 

 Den ända hanen i kullen! Så extremt söt

 Hane

 Tik nr 1

Tik nr1
Också superfin! 

 Tik nr 1
Skrynklig 

 Tik nr 2
Sover så gott
Tik nr 2

Tik nr 2

De var allt jag hade att bjuda på! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar