lördag 8 mars 2014

Hej!

Idag har jag med delar av familjen fart till Clarebergs ridklubb där mina syskon rider. Nicki fick följt med framförallt för att Rebecca skulle få se Nicki men också för att det är VÄLDIGT bra miljöträning där. Nicki fick träffat både barn och vuxna och alla blev så förälskade i henne. Nicki tyckte inte så mycket om hästarna men att strosa runt i stallet var kul för henne. Efter den dagen i stallet så sov hon gått i mitt knä på läktaren där vi satt och kollade på när mina syskon red (2 lektioner).
Innan vi hade fart till ridningen så fotade jag Nicki utanför huset. Det var sol och inte alls så mycket vind som det har vart under veckan. Eftersom vinden hade avtagit så kunde Nicki njuta av att vara ute i vårsolen. 

 Rompa
 Duktig på inkallning är hon
 Leker i trädgården

 Galen Nicki i trädgården
 Denna lilla hund lyckas alltid pricka in VARJE vattenpöl som finns.. Suck
 Kul har hon
Lama färger i denna bilden ik

 Galet fin är hon <3
 Havet var väldigt spännande tyckte hon. Jag fick passa så hon inte skulle få för sig att gå för nära och åka i.
 Galen flygplansbebis

 I stallet
Innan vi åkte. Här brukar hon sitta om jag sitter vid datorn.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar