lördag 5 april 2014

Hej!

Idag har jag och Nicki var på dag 2/6 av valpkursen. Idag hade verkligen Nicki tankarna på annat än på det vi skulle göra på kuren. Kontakt övningarna gick inte alls lika bra som det brukar göra. Alla har vi våra dåliga dagar. Jag skulle verkligen vilja vara hemma på veckodagarna och kunna träna henne men jag får nöja mig med det lilla som hinns med på helger. Snart är det påsklov och då har jag en vecka att spendera med mitt lilla yrväder. 
I fredags kom jag hem 1,5 timme tidigare än vanligt och då gick jag och Grim ut och fotade Nicki. Fick några bilder jag var nöjd med.
Nu på kvällen så har Nicki sovit men nu så är hon vaken och leker med dig själv. Ikväll blir det att se på The walking dead och ha det allmänt gött med familj.
 
 Vackra lilla hund <3
 Ö-hund





 Min lilla vattenhund


 Hon är heeelt tokig i vatten
 Dags att sova (fredag)



1 kommentar: