fredag 18 december 2015

Första dagen av jullovet

Första dagen av jullovet och den inleds av att jag tar det lugnt framför tv:n med naturprogram, inte så spännande kanske. Sen gav jag och Fabio oss ut för att ta en långrunda och vi passade på att gå till Rörös kanske enda "skog". Whatever, det blev lite uppletande där och Fabio fick jobba riktigt mycket på den sista omgången. Mycket störning eftersom hästarna gått precis överallt bland träden, men han hittade alla föremålen. En behaglig aktivering som involverar både hund och förare. Jag fick ju dock köra en liten fuskvariant då det bara är jag ensam som vallar av området, gömmer föremål och allt där i mellan.
     Imorgon är det julbak som står på schemat och det är jag och pappa som ska baka bagebröd. Finns inget bättre än det nu före jul. Får se hur mycket hund det lär bli imorgon då baket lär ta hela dagen, det är inget vidare väder så det lär inte bli några bra bilder. Ska försöka ta några julbilder på Fabio då det passar. 

   Avslutar med lite två mobilbilder från idag. Har tyvärr inte så mycket mer att bjuda på. Eller jo det borde jag ha eftersom jag inte fixat bilder ordentligt på månader, men det får väl bli en gång hoppas jag med. 


Ja, detta med mobilbilder och svart hund var det ja.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar