måndag 25 januari 2016

Pappa dag

I lördags var det mamma som körde mina syskon som åkte till stallet. Då var det bara jag, pappa och hundarna hemma själva. Vi åt en fisklucnh som var något recept han hitta på själv/inspirerad av farmor. Gott med variation ibland.
Sen gick vi ut med hundarna i snön. Det var sådär en plusgrad ute och det hade precis börjat töa. Hundarna var fulla med energi och hade kul med varandra i den djupa snön. Senast det var såhär mycket snö på Rörö var kanske 2010 när Ida var en liten valp. 

Annars så har jag kommit hem från Kuba med Jorge och kommit in i skolan igen. Jag har ungefär 4000 bilder från Kuba som jag måste fixa och jag har lite halvmotiverad till att ta tag till det eftersom det är så många. Men ett eget inlägg ska bilderna få där jag djupare går in på vad vi gjort och hur det var. Men kan redan nu säga att det var en oförglömlig resa och det var extra kul eftersom jag fick dela den med en jag älskar väldigt mycket <3 
Det är lite svårt att komma in i den svenska tiden igen och har därför lite dålig ork. Har lovat att skicka bilder till flera stycken som vill ha gamla bilder på deras hundar och sådant. Det ska också göras men jaa. Det med orken är ju inte på topp tyvärr. 

Fabio har iaf vart i fokus idag. Powerwalk på morgonen som sedan följdes av en eftermiddag av nosework på lektionstid. På kvällen så blev det också en timme med rallyträning :) Pojken sköter sig som vanligt medan matte är lost. 

Btw så är bilderna inte något att skryta om eftersom det fanns nada användbart ljus ute och mitt objektiv vill inte då. 
 Fabiooo










 Ida, Juni och Lilja

 Väntar på att få komma ut. 

 Juni








 Lilja




 Ida



Rörö

2 kommentarer:

  1. Meen vad har hänt med din uppdatering? Måste in och kika här oftare känner jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ligger en trend i att blogga ofta nu på skolan. Så jag får motivation och mycket tjat av alla andra att bli mer regelbunden. :)

      Radera