tisdag 24 maj 2016

M. Make You Miss Me

Molnig dag igen, dessutom åska. Men det dröjde inte länge innan det sprang upp till SOL! Som jag längtat, shortsen på och njut. Valparna passade jag idag, dom fick marodöra i uterummet. När det är sol är det varmt och skönt, så att valparna kan vistas där. Ute blåste det lite, så det hade inte passat för dom att vara där så länge.
Men jag tog allt ut några valpar idag för fotografering. Miss me fick en privatfotografering med mig en stund innan mamma kom med med pizza. Jag har också MASSOR med bilder från idag när jag och mamma tog ut flickorna för fotografering.
Herregud vad följsamma valparna var, saknar den tiden när dom var ca 4-5 veckor och inte hade fattat poängen med att följa efter oss tvåbeningar.  

 Min fina mamma med Mika och Business "Tesla"
 M. Make You Miss Me














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar